четвер, 5 липня 2012 р.

Модуль 8. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме : оцінювання не є одноразовою подією, а скоріше безперервним процесом упродовж виконаннями учнями проекту. Оцінювання початкових знань та навичок (оцінювання навчальних потреб учнів) та оцінювання впродовж всього виконання проектів лежить в основі оцінювання проектного навчання та забезпечують для учнів можливість продемонструвати свої знання багатьма способами. Таке оцінювання стає інструментом для вдосконалення та зростання, радше ніж тестування інтелектуальних здібностей та знань щодо засвоєних фактів. Завдяки оцінюванню, яке стає складовою викладання навчальної теми, вчителі більше дізнаються про потреби своїх учнів і можуть коригувати процес викладання з метою покращення досягнень учнів.  
Оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок;
• Оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття;
 • Форми оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з цілями, та дескриптори , що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями;
• Щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання;
 • Корисно дотримуватися таких дій при створенні або адаптації форми оцінювання:
• самому виконати завдання (створити продукт, який мають виконати учні);
• переконатися, що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям;
• залучити колег та учнів до створення інструментів оцінювання;
• уникати використання незрозумілих, неточних, неконкретних слів;
• продумувати порядок критеріїв. Проранжувати і записати їх від найважливішого до найменш важливого.

Немає коментарів:

Дописати коментар